Top

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen?

Hieronder vind je wellicht antwoord op je vragen over onze producten en bestel- en retourprocedure:

Waarom kopen bij PbWinkel ?
Is PbWinkel zo goedkoop ?
Hoe plaats ik een bestelling ?
Kan ik de bestelde artikelen ook af komen halen?
Hoe kan ik betalen?
Kan ik een bestelling annuleren?
Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als ik een bestelling heb gedaan op PbWinkel, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?
Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mijn kortings- of kadoboncode werkt niet of waar kan ik die invoeren ?
Waar kan ik met een klacht, suggestie of opmerking terecht ?
Wanneer en hoe snel krijg ik antwoord ?
Kan ik PbWinkel ook bellen ?
 
Waarom kopen bij PbWinkel ?

1) Snelheid
2) Service
3) Garantie voorwaarden
4) Veilig betalen via iDeal, PayPal, vooraf via eigen bank of bij aflevering
5) Snel contact per email 24 uur per dag 7 dagen per week
6) Telefonisch goed bereikbaar
7) Afhalen of versturen
8) Grote voorraad, dus geen dropshipments
9) Makkelijk te bereiken
10) Parkeren voor de deur
11) Levering door héél Europa
12) Een team van deskundige medewerkers

Is PbWinkel zo goedkoop ?
 
Koop bij PbWinkel.nl en je bent er zeker van dat je een kwaliteitsproduct hebt gekocht voor een eerlijke prijs. 
PbWinkel is aangesloten bij diverse inkooporganisaties (o.a. Hameco en Tabaktief etc.) en heeft zeer goede contacten met leveranciers. Zodoende kunnen wij u de juiste service bieden en gemaakte afspraken nakomen!
 
Terug naar boven ↑

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je een artikel wil bestellen, klik je op de knop ‘meer informatie’. In dat scherm heb je vervolgens de mogelijkheid om gegevens zoals kleur en aantal in te voeren. Daarna klik je op ‘bestellen’ en het artikel wordt in de winkelwagen geplaatst.

Als je tijdens het winkelen wil weten wat zich in de winkelwagen bevindt, of je wil de inhoud wijzigen, klik dan op ‘winkelwagen’.
Zodra de bestelling compleet is, klik je op ‘bestelling plaatsen’.
Vul de gevraagde gegevens in.
Op het moment dat je op de knop ‘bestelling plaatsen’ klikt, is je bestelling definitief. De bestelde artikelen zijn dan direct voor jou gereserveerd. Je ontvangt vervolgens een orderbevestiging per e-mail met alle bestelgegevens.
 
Terug naar boven ↑

Kan ik de bestelde artikelen ook af komen halen?

Ja hoor. Je kunt je bestelling ook afhalen. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om te kiezen voor 'Afhalen' . De betaling dient echter online plaats te vinden. Afhalen kan eventueel nog dezelfde dag, mits het artikel voorradig is.

Zodra de bestelling compleet is, krijg je van ons een e-mail met de bevestiging dat de bestelling klaar ligt in onze winkel.
 
Terug naar boven ↑
 
Hoe kan ik betalen?

Na een bestelling ontvang je direct een bevestiging per e-mail met daarin de totale kosten, inclusief verzendkosten. Betaling geschiedt altijd  vooraf en verloopt via een veilige en vertrouwde wijze. Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • elektronische betaling door middel van iDEAL. Dit is de snelste manier via Internetbankieren. Of via PayPal
  • vooraf betalen via je eigen bank. Indien je deze optie selecteert, ontvang je een mail met onze bankgegevens. Zo betaal je via je eigen vertrouwde bank.
  • betaling bij aflevering. Zodra je bestelling wordt afgeleverd kun je contant of met je pinpas betalen aan de chauffeur van PostNL.
  • voor bestellingen vanuit het buitenland is het ook mogelijk om te kiezen voor het handmatig overboeken van het bestelbedrag.

Terug naar boven ↑
 
Kan ik een bestelling annuleren?

Iedere bestelling kan zonder kosten binnen 24 uur nadat de bestelling geplaatst is, geannuleerd worden. Stuur dan een e-mail aan PbWinkel. De annulering zal per e-mail bevestigd worden. Indien de geannuleerde bestelling al betaald is, ontvang je het betaalde bedrag retour.
 
Terug naar boven ↑

Worden er verzendkosten berekend?

PbWinkel berekent voor het bezorgen van de bestelde artikelen in Nederland een standaard tarief van € 6,50 voor pakketten. Voor € 1,30 extra ( optie aangetekend ) is je pakket verzekerd tot een bedrag van € 500,00. Voor brievenbus pakjes hanteren wij het standaard tarief van € 4,20. Voor het bezorgen van de bestelde artikelen buiten Nederland hanteren wij het tarief van € 11,50.
 
Terug naar boven ↑

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle artikelen worden uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling geleverd binnen Nederland.
Voor bestellingen buiten Nederland is de levertijd 3-5 werkdagen na ontvangst van betaling.
 
Terug naar boven ↑

Als ik een bestelling geplaatst heb op PbWinkel, wanneer kan ik mijn pakketje dan verwachten?

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 15:00 uur worden dezelde dag (mits voorradig) nog klaargemaakt voor verzending. Alle pakketten worden uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling geleverd binnen Nederland.
 
Terug naar boven ↑

Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?

Ja. Tijdens het bestelproces kun je een ander afleveradres opgeven.
 
Terug naar boven ↑

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@PbWinkel.nl."

Dus mocht een besteld artikel niet geheel naar wens zijn, kunt u deze terugsturen.
Dit moet wel binnen veertien kalenderdagen na levering. Stuur een e-mail naar info@PbWinkel.nl onder vermelding van uw ordernummer, artikelnummer, aankoopdatum en bank- of gironummer. Voor uitgebreide informatie verwijzen wij naar de retourprocedure.
 
Terug naar boven ↑

Mijn kortings- of kadoboncode werkt niet of waar kan ik die invoeren?

Je kortings- of kadoboncode voer je in bij het vakje  'vouchercode' aan het einde van je bestelling. Mocht de code niet werken stuur dan een e-mail naar: info@PbWinkel.nl vermeld hierbij wel  je naam en vouchercode.
 
Terug naar boven ↑

Waar kan ik met een klacht, suggestie of opmerking terecht?

Je kunt TsShop het snelst bereiken via de online klantenservice.
Heb je over onze diensten en/of artikelen een klacht, suggestie of opmerking neem dan gerust contact met ons op en stuur je e-mail naar info@PbWinkel.nl.
 
Terug naar boven ↑

Wanneer en hoe snel krijg ik antwoord?
 
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 8.30 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag's van 8.30 uur tot 17.00 uur. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
 
Terug naar boven ↑

Kan ik PbWinkel ook bellen?
 
Ja, dat kan. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar op tel. nr. 043 – 364 59 70. Wij adviseren je echter gebruik te maken van ons contactformulier  klantenservice formulier .
Dit gaat gegarandeerd sneller omdat onze klantenservice zich dan eerst in je vraag kan verdiepen en je gegevens erbij kan zoeken. Wil je toch liever bellen of gebeld worden? Stuur ons een bericht via klantenservice met je vraag, telefoonnummer en het tijdstip dat we je terug kunnen bellen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
 
Terug naar boven ↑